Naruto

Tutaj możecie stworzyć własną historię jako shinobi.

Ogłoszenie

Pierwsza osoba zaczyna grę jako jounin. Druga i trzecia osoba zaczynają jako chuunin. Czwarta, piąta i szósta osoba zaczyna jako genin. Reszta jako student akademii.

#1 2010-06-04 08:55:07

 Aori

http://img25.imageshack.us/img25/8396/rikodusennin.jpg

Zarejestrowany: 2010-06-02
Posty: 45
Punktów :   

Aori Tsumino

Wioska: Konoha
Klan: Tsumino
Chakra: 3200
Specjalizacje: Fuuton i Suiton
Umiejętności: SCS,
Ekwipunek: 5 Shuriken
wachlarz z SCS
Ryo: 41500
Misje: 0
Walki: 0

Punkty Statystyk:



Siła: 110
Wytrzymałość: 110
Szybkość: 110
Zręczność 110

JUTSU:
Ninjutsu

Kai

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Jest to technika broniąca przed Genjutsu, jednak można jej użyć tylko jeśli jesteśmy pod działaniem Genjutsu. Polega na odcięciu przepływu chakry w naszym ciele i tym samym na rozproszenie iluzji.

Kawarimi No Jutsu

Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Jest to technika zamiany. Z jej pomocą można zamienić się miejscami z czymś materialnym (nie licząc ludzi).

Doku Kiri

Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust wielkiej chmury dymu. Dym ten jest jednak zatruty, jeżeli przeciwnik się go nawdycha po 5 rundach umiera.


Kage Bunshin No Jutsu

Ranga: B
Chakra: 45 x 1 klon
Opis: Jutsu polega na utworzeniu klona. Klon ten umie wszystkie jutsu użytkownika, ma wszystkie jego umiejętności oraz umie atakować.
Uwaga: Zasada tworzenia Kage Bunshinów jest taka, że tyle ile klonów stworzymy tyle razy dzielimy liczbę naszej chakry i ewentualnie zaokrąglamy, np. Mamy 800 pkt. chakry i tworzymy 5 klonów (800 : 5 = 160), czyli każdy z naszych klonów ma 160 pkt. chakry!


Haaremu no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 40 x 1 klon
Opis: Jest to właściwie Henge + Bunshin. Bunshiny zmieniają się w nagie dziewczyny ^^ przez co przeciwnik jest zdezorientowany. Technika działa tylko na mężczyzn nawet na najlepszych shinobi. Im więcej klonów tym lepszy efekt. Technika znika przy ataku lub obronie, lecz przeciwnik nie może atakować gdyż jest zbyt podniecony xD.

Taijutsu

Dynamic  Entry

Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Użytkownik szybko wyskakuje w powietrze z wysuniętą jedną nogą, po czym szybko zbliżając się do przeciwnika uderza go tą nogą. Cios może być nie przyjemny, gdy dostanie się w twarz.

Konoha Senpuu

Ranga: D
Chakra: 60
Opis: Użytkownik delikatnie się wybija (podskakuje) po czym wyprostowuje jedną nogę i jednym obrotem zadaje ciosy na wysokości klatki piersiowej. Jest to najprostszy z huraganów.


Konoha Dai Senpuu

Ranga: B
Chakra: 100
Opis: To kombo jest ulepszeniem Konoha Sennpu. Przy tym uderzamy przeciwnika serią ciosów i kopnięć. Przez co przeciwnik jest bardzo obolały.


Konoha Dai Senkou

Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wybija się nieco, po czym spadając zadaje potężny cios nogą. Cios jest tak mocny, że może zabić.

Konoha Gouriki Senpuu

Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Najsilniejsza technika z serii Huraganów Konohy. Użytkownik przy maksymalnej sile oraz szybkości zaczyna okładać przeciwnika serią potężnych kopnięć do póki nie zwali go z nóg.

Doton

Doro Gaeshi

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Technika polega na wycięciu z ziemi niewielkiego ale grubego płatu, po czym postawieni go przed sobą. Płat służy do obrony, wytrzymuje on techniki Taijutsu do rangi C.


Doton Kekkai  Dorou Doumu

Ranga: C
Chakra: 100
Opis: Użytkownik techniki zamyka przeciwnika w ziemnym więzieniu. Utrzymuje je za pomocą chakry. Każdy przeciwnik, który znajdzie się w środku co runde traci 20 pkt chakry ! Technika ma też swoje wady w miejscach najbardziej oddalonych od użytkownika chakra jest mniej skupiona, dlatego też można się z tego więzienia łatwo wydostać.

Doryuusou

Ranga: D
Chakra: 80
Opis: Technika polega na otoczeniu przeciwnika kolcami skierowanymi w jego biodra, kość ogonową i podbrzusze. Przeciwnik jest zdezorientowany, przez co nie może się ruszyć, pozostaje mu tylko próba podskoczenia nim my go zgładzimy.


Yomi Numa

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Użytkownik techniki składa kilka pieczęci po czym tworzy na dowolnym obszarze bagno, które wciągnie wszystko w dość szybkim czasie. Wielkość bagna zależy od kontroli chakry użytkownika.


Shishi Dojou

Ranga: S
Chakra: 450
Opis: Jest to technika wskrzeszenia. Przyzywamy obelisk z kamienia, który na dość dużym obszarze pozwala na ożycie wszystkim trupom, które zginęły w owym obrębie. Ciała są w normalnym stanie, jednak umieją zwyczajnie atakować, są też silne. Technikę można przerwać na dwa sposoby - zabijając użytkownika techniki albo niszcząc obelisk.

Katon

Goukakyuu No Jutsu

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Po złożeniu kilku pieczęci użytkownik, wypuszcza z ust strumień ognia, który zatrzymuje się kilka metrów przed użytkownikiem tworząc jakby krąg ognia, lecz w tym przypadku krąg jest wypełniony płomieniami. Trafiony przeciwnik zostaje mocno poparzony i nie jest zdolny do walki.

Goukakyuu No Keigou

Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Jest to ulepszona wersja techniki Goukakyuu No Jutsu. W tej technice również wypuszczamy kulę ognia, która szarżuje po linii prostopadłej, paląc wszystko do puki nie pokona odległości 50m. Technika może nawet zabić przeciwnika, jeśli uderzy w prost w jego ciało.


Ryuuka No Jutsu

Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Użytkownik po kilku pieczęciach wypuszcza z ust strumień ognia, który po zetknieciu się z przeciwnikiem zmienia się w smoka ognia. Przeciwnik zostaje poważnie poparzony, słabsi ninja zostają zabici.


Gouryuuka no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 160
Opis: Technika polega na utworzeniu z ognia głowy smoka. Płomień jest bardzo niebezpieczny dla przeciwnika. Użytkownik może nim dowolnie sterować. Trafiony przeciwnik ma małe szanse na przeżycie.


Karyuu Endan

Ranga: A
Chakra: 240
Opis: Potężna technika tego żywiołu. Na początku użytkownik techniki nabiera mnóstwo powietrza do płuc. Po czym wypuszcza z ust potężny strumień ognia , który jest tak silny, że może zablokować go tylko najlepsza technika Suiton.

Suiton

Suihashu

Ranga: C
Chakra: 90
Opis: Po złożeniu pieczęci wysuwamy lewą lub prawą rękę przed siebie i wypuszczamy z niej strumień wody prosto w naszego przeciwnika. Strumień jest dość silny, aby odepchnąć przeciwnika i go przewrócić lub, aby sparować technikę ognia.


Suijinheki

Ranga: C
Chakra: 120
Opis: Jest to technika stosowana do obrony, otóż wypuszczamy z ust hektolitry wody, które nas chronią przed przeciwnikiem i jego technikami ognia.


Suiun Suishi No Jutsu

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Do wykonania techniki należy znajdować się blisko jakiegokolwiek zbiornika wodnego! Jest to pierwsza technika używana do szybkiego transportu do różnych miejsc. Tworząc wir, który początek ma w zbiorniku wody, a koniec w miejscu, do którego mamy się przenieść. Wskakujemy w wir, który z dużym odrzutem wyrzuci nas do miejsca, do którego chcemy się dostać.


Goshokuzame

Ranga: B
Chakra: 200 x 5 rekinów
Opis: Technika skuteczna tylko w wodze! Techniki tej najlepiej użyć wtedy, gdy przeciwnik znajduję się w wodzie. Po przyłożeniu dłoni do powierzchni wody zostają przywołane rekiny jest ich pięć. Rekiny są kontrolowane za pomocą dłoni, aby przerwać technikę należy zmusić użytkownika do odsunięcia ręki. Rekiny są bardzo silne i w wodzie nie zniszczalne. Mogą rozszarpać przeciwnika.


Suikoudan no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Uwaga! Technikę można wykonać tylko obok zbiornika wodnego lub na nim! Po kilku szybkich pieczęciach użytkownik wysyła w stronę przeciwnika, bardzo szybko poruszający się strumień wodny, który może go przebić na wylot w efekcie zabić.


Daibakufu no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 200
Opis: Uwaga! Aby wykonać technikę należy być w pobliżu wody! Użytkownik techniki wykonuje kilka pieczęci, po czym tworzy wielkie tornado wodne, które kieruje na przeciwnika. Tornado niszczy wszystko przed sobą, przeciwnik może umrzeć, lecz technika zazwyczaj nie jest śmiertelna.


Gousuiwan No Jutsu

Ranga: B
Chakra: 200
Opis: Jest to technika wzmacniająca naszą muskulaturę. Używając wody w naszym organizmie, po złożeniu pieczęci przechodzi ona do części naszych mięśni, tworząc nas dwu krotnie silniejszymi niż byliśmy. Technika trwa trzy kolejki.


Mizurappa

Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Jest to o wiele silniejsza wersja techniki Taihoudan. Wypuszczamy z ust wodę prosto w przeciwnika, jednak ciśnienie wody jest na tyle mocne, aby po jednym uderzeniu w przeciwnika, np. w jego rękę, połamało mu ją lub nadwyrężyło, a nawet doprowadziło do zerwania się mięśni.


Suishuu Gorugon
http://i41.tinypic.com/33zfy2g.jpg
Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Jutsu polega na utworzeniu węża z wody, który ma bardzo ostre kły. Wąż odnawia się po każdym ciosie. Lecz po zetknięciu z techniką Katon znika.


Suiryuudan no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 220
Opis: Uwaga! Technikę te można wykonać tylko przy zbiorniku wodnym lub na nim! Po kilkunastu pieczęciach (same pieczęcie trwają 1 rundę) po czym wyłania się wielki smok, który porusza się z niesamowitą prędkością jest on bardzo niebezpieczny dla rywala. Smok może poruszać się w zasięgu zbiornika wodnego.


Mizu Kamikiri

Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Użytkownik dotykając palcem u nogi ziemi wytwarza ostrze, kierujące się na przeciwnika. Ostrze to z niewiarygodną prędkością się porusza. Jest tak ostre, że przecina skałe.


Mizukiri no Yaiba

Ranga: A
Chakra: 300
Opis: Jutsu polega na utworzeniu miecza z wody, lecz miecz jest twardszy od stali. Jest bardzo ostry, bezpośrednie trafienie przeciwnika może być śmiertelne dla niego, lecz trzeba uważać, aby samemu się nie zranić.


Hahonryuu

Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Jest to technika podobna do Rasengana, jednak wytwarzamy w dłoni niewielki wir wodny. Po uderzeniu w przeciwnika, wir go odrzuca jak w przypadku Rasengana, jednak cios jest słabszy.


Suiryuuben

Ranga: A
Chakra: 100 x 10 pocisków
Opis: Technikę można wykonać tylko, jeśli znajdujemy się przy jakimkolwiek zbiorniku wody! Tworzymy gigantyczną kulę wody nad sobą i wypuszczamy z niej pociski w naszego przeciwnika lub przeciwników. Jeden taki pocisk ma siłę jednej Teppoudamy.


Suishouha

Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Jest to kolejna, bardzo silna technika ofensywna jak i defensywna. Polega na wytworzeniu w okół nas wielkiego wiru wodnego. Wir ten potrafi sparować każdą technikę ognia, odbić umie broń, ale za to nie odbije Taijutsu. Jeśli przeciwnik stał blisko wiru, zostaje odepchnięty na kilka metrów.


Suitenhoufutsu

Ranga: A
Chakra: 220
Opis: Jest to udoskonalona technika Suirou No Jutsu. Z jej pomocą zamykamy przeciwnika w większym więzieniu wody, do którego można przyzwać różne rzeczy, takie jak rekiny techniką Goshokuzame.


Mizu Kawarimi

Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Jutsu polega na zmianie naszego ciała w wodę. Jutsu można wykonać bez jakichkolwiek pieczęci. Nawet gdy nasz przeciwnik przebije nas na wylot można użyć tej techniki. Technika trwa 2 rundy.


Suika No Jutsu

Ranga: S
Chakra: 550
Opis: Jest to najpotężniejsza technika. Kiedy przeciwnik nas trafi i osądzi, że to już koniec to nasze ciało zamienia się w wodę i po chwili regeneruje się do kupy i po takiej regeneracji nie widać po nas żadnych zadrapań, jesteśmy w pełnej formie, jednak chakrę mamy taką samą.


Baku Suishouha

Ranga: S
Chakra: 450
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust hektolitry wody i zalewa cały pobliski teren wodą. Dzięki temu jutsu użytkownicy Suitonu zyskują wielką przewagę w walce. Ważne jest też to, że użytkownik może manipulować tą wodę tworząc np. wielkie fale z ogromną siłą uderzenia, na których sam może się poruszać.


Suiton Daibakusui Shoha

Ranga:S
Chakra:500
Opis:Jedna z Najpotężniejszych Technik Suiton , Po Złożeniu Pieczęci Wypuszczamy z ust
ogromną ilość Wody Która Eksploduje na całkiem duży teren Walki , Po Eksplozji Woda
Staje się ogromnymi falami co zatapia Prawie Wszystko na Polu Walki.

Fuuton

Renkuudan

Ranga: D
Chakra: 30 x 1 kula
Opis: Urzytkownik nabiera powietrze i Strzela pociskami Sprężonego Powietrza.Atak nie jest zbyt mocny,i tylko odpycha naszego Przeciwnika

Daitoppa

Ranga: D
Chakra: 50
Opis: To jutsu ma za zadanie Oślepić i Ogłuszyć swojego przeciwnika.Pojawia się silny wiatr który ruzrzuca wszystko na około.

Zankuuha

Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z naszych dłoni fali powietrza, która jest w stanie delikatnie zadrapać przeciwnika i odepchnąć go. Jeśli technika była stosowana na bliższym dystansie, to rozcięcia i zadrapania będą większe, a odepchnięcie na kilka metrów będzie pewne.


Kamaitachi

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza! Jutsu polega na szybkim zamachnięciu wachlarzem przez co wytwarza się podmuch. Przeciwnik który zostanie wciągnięty w to zostaje uniesiony kilka metrów nad ziemie i pocięty przez wiatr. Upadek może się źle skończyć.


Kazekaeshi

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Uwaga! Technika ta wymaga wachlarza! Jutsu polega na szybkim machnięciu wachlarzem przez co wytwarza się dosyć duże tornado powietrza. Tornado jest stosunkowo wolne, lecz możemy nim sterować. Przeciwnik który jednak wpadnie w to tornado zostaje poważnie poturbowany.


Kaiten Shuriken

Ranga: C
Chakra: 30 x 1 shuriken
Opis: Zbieramy chakrę w shurikenach i tworzymy polę.Shuriken ten jest o połowe szybszy i śilniejszy

Fuusajin

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest wachlarz! W wachlarzu zbieramy chakrę która powduje że wachlarz może wykonać duży podmuch Wiatru która wyrzuca przeciwnika na 20m

Juha: Shou

Ranga: C
Chakra: 120
Opis: Zbieramy w dłoni chakrę,i jednym szybkim ruchem tworzywy Ostrze z powietrza które potrawi zadać spore obrażenia

Kazekiri

Ranga: C
Chakra: 60 x 1
Opis: Do wykonania tej techniki wymagana jest katana! Zbieramy chakrę w Katanie i tworzymy duży wir powietrza który niszczy wszystko w jego zasięgu

Mugen Sajin Daitppa

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jest to ulepszona wersja Teppoudamy. Zbierając chakrę jak i powietrze w płucach, wypuszczamy falę powietrza, która uderzając w piasek tworzy niewielką burzę piaskową, która może bardzo osłabić przeciwnika.

Dai Kamaitachi

Ranga: B
Chakra: 180
Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza! Jutsu polega na zamachnięciu się wachlarzem i stworzenia potężnego podmuchu, który tnie wszystko na swojej drodze(nawet metal)


Hana Chirimai

Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Po złożeniu pieczęci tworzymy tornado, które leci prosto na przeciwnika.


Kaze no Yaiba

Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Potężna technika służąca do ataku,jednym ruchem palca wytwarzamy imitację potężnych ciosów pazurami.


Tatsu No Ooshigoto

Ranga: B
Chakra: 210
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest wachlarz! Jest to silna technika, do której potrzebny jest wachlarz. Zbierając chakrę do niego i uderzając zamaszystym ruchem, wypuszczamy wielki wir powietrza. Jeśli przeciwnik w niego wpadnie, to może to się dla niego nie przyjemnie skończyć.


Kami Oroshi

Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Początek wykonywania techniki przypomina tworzenie Rasengana. Po utworzeniu kuli wiatru wystrzeliwujemy z rąk potężny strumień wiatru, który może zabić każdego. Szybkość techniki jest bardzo duża.


Fuuton Shinkuha

Ranga:A
Chakra:300
Opis:Technika polega na Wypuszczeniu z Ust Fali Powietrza która pod ogromnym ciśnieniem może przekroić przeciwnika na pół


Kirikrimai

Ranga: A
Chakra: 400
Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza z trzema kroplami! Na początku użytkownik naznacza krwią swój wachlarz, przez co przywołuje łasice Kamaitachi. Dzięki tej łasicy możemy wytworzyć taki strumień powietrza, który niszczy dosłownie wszystko przed sobą. Przeciwnik ma małe szanse na unik.


Rasengan

Ranga: A
Chakra: 250
Opis:Jest to technika używana przez Jirayę,Naruto,Minato oraz od nie dawna Konochamaru.Polega ona na skupieniu chakry w dłoni która kręci się z zawrotną szybkością.Technika jest bardzo potężna i tylko niektórzy mogą się jej nauczyć.


Juha: Reppushou

Ranga: A
Chakra: 300
Opis: Jest to dwukrotnie silniejsza i precyzyjniejsza wersja techniki Juha: Shou. W tym przypadku ilość zebranej przez nas chakry w ręce jest większa i możemy posłać na przeciwnika silniejszą falę powietrza, która może mu nawet połamać żebra.


Zankyokukuuha

Ranga: A
Chakra: 400
Opis: Druga i ostateczna wersja techniki Zankuuha. W tym przypadku również zbieramy chakrę w dłoniach i wypuszczamy w przeciwnika falę powietrza, ale ta fala jest o wiele silniejsza i może nawet przecinać drzewa. Po zderzeniu z przeciwnikiem, może on nawet stracić słuch.


Futon Shinku Daigyoku

Ranga:A
Chakra:300
Opis:Technika Polega na Wypuszczeniu z Ust Powietrza i Zrobieniu z niego Kuli Powietrza
Kula leci z ogromną Szybkością , Jeśli Przeciwnik nią Oberwie Powinien Zginąć.

Klanowe


Magical ninjutsu

Światło

Strumień światła
Siła: 250
Opis: z końca palca wystrzeliwuje strumień światła, działający jak laser.
Ranga: D

Lina światła
Siła: ---
Opis: służy jako lina, która nigdy nie pęknie.
Ranga: C

Kula światła
Siła: 500
Opis: działa jak rassengan światła.
Ranga: B

Oślepienie
Siła: ---
Opis: używający to zaklęcie zaczyna emitować światłem, zaatakowani tą techniką nie mogą wykonać ruch przez jakieś 4 tury.
Ranga: A

Wybuch
Siła: 800
Opis: tworzymy dużą kulę światla, która po kontakcie z celem wybucha.
Ranga: S

Ciemność
To samo co światło, tylko ciemność.

Ogień

Kula ognia
Siła: 200
Opis: nie muszę tłumaczyć, nazwa zbroi to
Ranga: D

Ognista zbroja
Siła: ---
Opis: tworzy ognistą zbroję, odporną na wodne ataki
Ranga: C

Ognista pułapka
Siła: 350
Opis: zamyka kogoś w ognistej zbroi, gdzie go spala.
Ranga: B

Ognista ściana
Siła: ---
Opis: tworzy zaporę z ognia.
Ranga: A

Ognisty łuk
Siła: 1200
Opis: tworzy łuk i strzałę z płomieni.
Ranga: S

Wodne
To samo co ogień

Ziemia
To samo co ogień

Wiatr
To samo co ogień

Rośliny
To samo co ogień

Jutsu dla broni

1 wachlarz(rang nie będę dopisywał, bo i tak ma S)

Wietrzne delirum
Chakra: 100
Opis: tworzy dysk wiatru będący w stanie przeciąć nawet bardzo grubą stal.

Zdmuchnięcie
Chakra: 400
Opis: wytarza podmuch o długości 20m i wysokości 10m, lub na odwrót

Pocisk
Chakra: 300 (x1 pocisk)
Opis: wiatr wydmuchnięty z wachlarza tworzy pocisk z mocno skupionego wiatru.

Pułapka
Chakra: 1000 (jedno obiegnięcie przeciwnika o 360 stopni)
Opis: machając wzhlarzem obiegan wokoło mojego przeciwnika, atakując ko seriami pocisków

Owinięcie
Chakra: 800
Opis: z wachlarzem robię obrót o 360 stopni tworząc wokoł siebie tornado broniące przed karzdym atakiem wodnym i ognistym

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.a300.pun.pl www.metal-damage.pun.pl www.jebacmuszelki.pun.pl www.pokemon-pbf-game.pun.pl www.sredniowiecze-rpg.pun.pl