Wioska: Konoha Klan: Tsumino Chakra: 3200 Specjalizacje: Fuuton i Suiton Umiejętności: SCS, Ekwipunek: 5 Shuriken wachlarz z SCS Ryo: 41500 Misje: 0 Walki: 0
Punkty Statystyk:
Siła: 110 Wytrzymałość: 110 Szybkość: 110 Zręczność 110
JUTSU: Ninjutsu
Kai
Ranga: D Chakra: 30 Opis: Jest to technika broniąca przed Genjutsu, jednak można jej użyć tylko jeśli jesteśmy pod działaniem Genjutsu. Polega na odcięciu przepływu chakry w naszym ciele i tym samym na rozproszenie iluzji.
Kawarimi No Jutsu
Ranga: D Chakra: 40 Opis: Jest to technika zamiany. Z jej pomocą można zamienić się miejscami z czymś materialnym (nie licząc ludzi).
Doku Kiri
Ranga: B Chakra: 110 Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust wielkiej chmury dymu. Dym ten jest jednak zatruty, jeżeli przeciwnik się go nawdycha po 5 rundach umiera.
Kage Bunshin No Jutsu
Ranga: B Chakra: 45 x 1 klon Opis: Jutsu polega na utworzeniu klona. Klon ten umie wszystkie jutsu użytkownika, ma wszystkie jego umiejętności oraz umie atakować. Uwaga: Zasada tworzenia Kage Bunshinów jest taka, że tyle ile klonów stworzymy tyle razy dzielimy liczbę naszej chakry i ewentualnie zaokrąglamy, np. Mamy 800 pkt. chakry i tworzymy 5 klonów (800 : 5 = 160), czyli każdy z naszych klonów ma 160 pkt. chakry!
Haaremu no Jutsu
Ranga: D Chakra: 40 x 1 klon Opis: Jest to właściwie Henge + Bunshin. Bunshiny zmieniają się w nagie dziewczyny ^^ przez co przeciwnik jest zdezorientowany. Technika działa tylko na mężczyzn nawet na najlepszych shinobi. Im więcej klonów tym lepszy efekt. Technika znika przy ataku lub obronie, lecz przeciwnik nie może atakować gdyż jest zbyt podniecony xD.
Taijutsu
Dynamic Entry
Ranga: D Chakra: 10 Opis: Użytkownik szybko wyskakuje w powietrze z wysuniętą jedną nogą, po czym szybko zbliżając się do przeciwnika uderza go tą nogą. Cios może być nie przyjemny, gdy dostanie się w twarz.
Konoha Senpuu
Ranga: D Chakra: 60 Opis: Użytkownik delikatnie się wybija (podskakuje) po czym wyprostowuje jedną nogę i jednym obrotem zadaje ciosy na wysokości klatki piersiowej. Jest to najprostszy z huraganów.
Konoha Dai Senpuu
Ranga: B Chakra: 100 Opis: To kombo jest ulepszeniem Konoha Sennpu. Przy tym uderzamy przeciwnika serią ciosów i kopnięć. Przez co przeciwnik jest bardzo obolały.
Konoha Dai Senkou
Ranga: B Chakra: 110 Opis: Użytkownik wybija się nieco, po czym spadając zadaje potężny cios nogą. Cios jest tak mocny, że może zabić.
Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: A Chakra: 250 Opis: Najsilniejsza technika z serii Huraganów Konohy. Użytkownik przy maksymalnej sile oraz szybkości zaczyna okładać przeciwnika serią potężnych kopnięć do póki nie zwali go z nóg.
Doton
Doro Gaeshi
Ranga: C Chakra: 80 Opis: Technika polega na wycięciu z ziemi niewielkiego ale grubego płatu, po czym postawieni go przed sobą. Płat służy do obrony, wytrzymuje on techniki Taijutsu do rangi C.
Doton Kekkai Dorou Doumu
Ranga: C Chakra: 100 Opis: Użytkownik techniki zamyka przeciwnika w ziemnym więzieniu. Utrzymuje je za pomocą chakry. Każdy przeciwnik, który znajdzie się w środku co runde traci 20 pkt chakry ! Technika ma też swoje wady w miejscach najbardziej oddalonych od użytkownika chakra jest mniej skupiona, dlatego też można się z tego więzienia łatwo wydostać.
Doryuusou
Ranga: D Chakra: 80 Opis: Technika polega na otoczeniu przeciwnika kolcami skierowanymi w jego biodra, kość ogonową i podbrzusze. Przeciwnik jest zdezorientowany, przez co nie może się ruszyć, pozostaje mu tylko próba podskoczenia nim my go zgładzimy.
Yomi Numa
Ranga: S Chakra: 400 Opis: Użytkownik techniki składa kilka pieczęci po czym tworzy na dowolnym obszarze bagno, które wciągnie wszystko w dość szybkim czasie. Wielkość bagna zależy od kontroli chakry użytkownika.
Shishi Dojou
Ranga: S Chakra: 450 Opis: Jest to technika wskrzeszenia. Przyzywamy obelisk z kamienia, który na dość dużym obszarze pozwala na ożycie wszystkim trupom, które zginęły w owym obrębie. Ciała są w normalnym stanie, jednak umieją zwyczajnie atakować, są też silne. Technikę można przerwać na dwa sposoby - zabijając użytkownika techniki albo niszcząc obelisk.
Katon
Goukakyuu No Jutsu
Ranga: C Chakra: 80 Opis: Po złożeniu kilku pieczęci użytkownik, wypuszcza z ust strumień ognia, który zatrzymuje się kilka metrów przed użytkownikiem tworząc jakby krąg ognia, lecz w tym przypadku krąg jest wypełniony płomieniami. Trafiony przeciwnik zostaje mocno poparzony i nie jest zdolny do walki.
Goukakyuu No Keigou
Ranga: B Chakra: 170 Opis: Jest to ulepszona wersja techniki Goukakyuu No Jutsu. W tej technice również wypuszczamy kulę ognia, która szarżuje po linii prostopadłej, paląc wszystko do puki nie pokona odległości 50m. Technika może nawet zabić przeciwnika, jeśli uderzy w prost w jego ciało.
Ryuuka No Jutsu
Ranga: B Chakra: 100 Opis: Użytkownik po kilku pieczęciach wypuszcza z ust strumień ognia, który po zetknieciu się z przeciwnikiem zmienia się w smoka ognia. Przeciwnik zostaje poważnie poparzony, słabsi ninja zostają zabici.
Gouryuuka no Jutsu
Ranga: A Chakra: 160 Opis: Technika polega na utworzeniu z ognia głowy smoka. Płomień jest bardzo niebezpieczny dla przeciwnika. Użytkownik może nim dowolnie sterować. Trafiony przeciwnik ma małe szanse na przeżycie.
Karyuu Endan
Ranga: A Chakra: 240 Opis: Potężna technika tego żywiołu. Na początku użytkownik techniki nabiera mnóstwo powietrza do płuc. Po czym wypuszcza z ust potężny strumień ognia , który jest tak silny, że może zablokować go tylko najlepsza technika Suiton.
Suiton
Suihashu
Ranga: C Chakra: 90 Opis: Po złożeniu pieczęci wysuwamy lewą lub prawą rękę przed siebie i wypuszczamy z niej strumień wody prosto w naszego przeciwnika. Strumień jest dość silny, aby odepchnąć przeciwnika i go przewrócić lub, aby sparować technikę ognia.
Suijinheki
Ranga: C Chakra: 120 Opis: Jest to technika stosowana do obrony, otóż wypuszczamy z ust hektolitry wody, które nas chronią przed przeciwnikiem i jego technikami ognia.
Suiun Suishi No Jutsu
Ranga: C Chakra: 70 Opis: Do wykonania techniki należy znajdować się blisko jakiegokolwiek zbiornika wodnego! Jest to pierwsza technika używana do szybkiego transportu do różnych miejsc. Tworząc wir, który początek ma w zbiorniku wody, a koniec w miejscu, do którego mamy się przenieść. Wskakujemy w wir, który z dużym odrzutem wyrzuci nas do miejsca, do którego chcemy się dostać.
Goshokuzame
Ranga: B Chakra: 200 x 5 rekinów Opis: Technika skuteczna tylko w wodze! Techniki tej najlepiej użyć wtedy, gdy przeciwnik znajduję się w wodzie. Po przyłożeniu dłoni do powierzchni wody zostają przywołane rekiny jest ich pięć. Rekiny są kontrolowane za pomocą dłoni, aby przerwać technikę należy zmusić użytkownika do odsunięcia ręki. Rekiny są bardzo silne i w wodzie nie zniszczalne. Mogą rozszarpać przeciwnika.
Suikoudan no Jutsu
Ranga: B Chakra: 140 Opis: Uwaga! Technikę można wykonać tylko obok zbiornika wodnego lub na nim! Po kilku szybkich pieczęciach użytkownik wysyła w stronę przeciwnika, bardzo szybko poruszający się strumień wodny, który może go przebić na wylot w efekcie zabić.
Daibakufu no Jutsu
Ranga: B Chakra: 200 Opis: Uwaga! Aby wykonać technikę należy być w pobliżu wody! Użytkownik techniki wykonuje kilka pieczęci, po czym tworzy wielkie tornado wodne, które kieruje na przeciwnika. Tornado niszczy wszystko przed sobą, przeciwnik może umrzeć, lecz technika zazwyczaj nie jest śmiertelna.
Gousuiwan No Jutsu
Ranga: B Chakra: 200 Opis: Jest to technika wzmacniająca naszą muskulaturę. Używając wody w naszym organizmie, po złożeniu pieczęci przechodzi ona do części naszych mięśni, tworząc nas dwu krotnie silniejszymi niż byliśmy. Technika trwa trzy kolejki.
Mizurappa
Ranga: B Chakra: 170 Opis: Jest to o wiele silniejsza wersja techniki Taihoudan. Wypuszczamy z ust wodę prosto w przeciwnika, jednak ciśnienie wody jest na tyle mocne, aby po jednym uderzeniu w przeciwnika, np. w jego rękę, połamało mu ją lub nadwyrężyło, a nawet doprowadziło do zerwania się mięśni.
Suishuu Gorugon http://i41.tinypic.com/33zfy2g.jpg Ranga: A Chakra: 190 Opis: Jutsu polega na utworzeniu węża z wody, który ma bardzo ostre kły. Wąż odnawia się po każdym ciosie. Lecz po zetknięciu z techniką Katon znika.
Suiryuudan no Jutsu
Ranga: A Chakra: 220 Opis: Uwaga! Technikę te można wykonać tylko przy zbiorniku wodnym lub na nim! Po kilkunastu pieczęciach (same pieczęcie trwają 1 rundę) po czym wyłania się wielki smok, który porusza się z niesamowitą prędkością jest on bardzo niebezpieczny dla rywala. Smok może poruszać się w zasięgu zbiornika wodnego.
Mizu Kamikiri
Ranga: A Chakra: 200 Opis: Użytkownik dotykając palcem u nogi ziemi wytwarza ostrze, kierujące się na przeciwnika. Ostrze to z niewiarygodną prędkością się porusza. Jest tak ostre, że przecina skałe.
Mizukiri no Yaiba
Ranga: A Chakra: 300 Opis: Jutsu polega na utworzeniu miecza z wody, lecz miecz jest twardszy od stali. Jest bardzo ostry, bezpośrednie trafienie przeciwnika może być śmiertelne dla niego, lecz trzeba uważać, aby samemu się nie zranić.
Hahonryuu
Ranga: A Chakra: 250 Opis: Jest to technika podobna do Rasengana, jednak wytwarzamy w dłoni niewielki wir wodny. Po uderzeniu w przeciwnika, wir go odrzuca jak w przypadku Rasengana, jednak cios jest słabszy.
Suiryuuben
Ranga: A Chakra: 100 x 10 pocisków Opis: Technikę można wykonać tylko, jeśli znajdujemy się przy jakimkolwiek zbiorniku wody! Tworzymy gigantyczną kulę wody nad sobą i wypuszczamy z niej pociski w naszego przeciwnika lub przeciwników. Jeden taki pocisk ma siłę jednej Teppoudamy.
Suishouha
Ranga: A Chakra: 190 Opis: Jest to kolejna, bardzo silna technika ofensywna jak i defensywna. Polega na wytworzeniu w okół nas wielkiego wiru wodnego. Wir ten potrafi sparować każdą technikę ognia, odbić umie broń, ale za to nie odbije Taijutsu. Jeśli przeciwnik stał blisko wiru, zostaje odepchnięty na kilka metrów.
Suitenhoufutsu
Ranga: A Chakra: 220 Opis: Jest to udoskonalona technika Suirou No Jutsu. Z jej pomocą zamykamy przeciwnika w większym więzieniu wody, do którego można przyzwać różne rzeczy, takie jak rekiny techniką Goshokuzame.
Mizu Kawarimi
Ranga: S Chakra: 400 Opis: Jutsu polega na zmianie naszego ciała w wodę. Jutsu można wykonać bez jakichkolwiek pieczęci. Nawet gdy nasz przeciwnik przebije nas na wylot można użyć tej techniki. Technika trwa 2 rundy.
Suika No Jutsu
Ranga: S Chakra: 550 Opis: Jest to najpotężniejsza technika. Kiedy przeciwnik nas trafi i osądzi, że to już koniec to nasze ciało zamienia się w wodę i po chwili regeneruje się do kupy i po takiej regeneracji nie widać po nas żadnych zadrapań, jesteśmy w pełnej formie, jednak chakrę mamy taką samą.
Baku Suishouha
Ranga: S Chakra: 450 Opis: Użytkownik wypuszcza z ust hektolitry wody i zalewa cały pobliski teren wodą. Dzięki temu jutsu użytkownicy Suitonu zyskują wielką przewagę w walce. Ważne jest też to, że użytkownik może manipulować tą wodę tworząc np. wielkie fale z ogromną siłą uderzenia, na których sam może się poruszać.
Suiton Daibakusui Shoha
Ranga:S Chakra:500 Opis:Jedna z Najpotężniejszych Technik Suiton , Po Złożeniu Pieczęci Wypuszczamy z ust ogromną ilość Wody Która Eksploduje na całkiem duży teren Walki , Po Eksplozji Woda Staje się ogromnymi falami co zatapia Prawie Wszystko na Polu Walki.
Fuuton
Renkuudan
Ranga: D Chakra: 30 x 1 kula Opis: Urzytkownik nabiera powietrze i Strzela pociskami Sprężonego Powietrza.Atak nie jest zbyt mocny,i tylko odpycha naszego Przeciwnika
Daitoppa
Ranga: D Chakra: 50 Opis: To jutsu ma za zadanie Oślepić i Ogłuszyć swojego przeciwnika.Pojawia się silny wiatr który ruzrzuca wszystko na około.
Zankuuha
Ranga: D Chakra: 40 Opis: Technika polega na wypuszczeniu z naszych dłoni fali powietrza, która jest w stanie delikatnie zadrapać przeciwnika i odepchnąć go. Jeśli technika była stosowana na bliższym dystansie, to rozcięcia i zadrapania będą większe, a odepchnięcie na kilka metrów będzie pewne.
Kamaitachi
Ranga: C Chakra: 70 Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza! Jutsu polega na szybkim zamachnięciu wachlarzem przez co wytwarza się podmuch. Przeciwnik który zostanie wciągnięty w to zostaje uniesiony kilka metrów nad ziemie i pocięty przez wiatr. Upadek może się źle skończyć.
Kazekaeshi
Ranga: C Chakra: 80 Opis: Uwaga! Technika ta wymaga wachlarza! Jutsu polega na szybkim machnięciu wachlarzem przez co wytwarza się dosyć duże tornado powietrza. Tornado jest stosunkowo wolne, lecz możemy nim sterować. Przeciwnik który jednak wpadnie w to tornado zostaje poważnie poturbowany.
Kaiten Shuriken
Ranga: C Chakra: 30 x 1 shuriken Opis: Zbieramy chakrę w shurikenach i tworzymy polę.Shuriken ten jest o połowe szybszy i śilniejszy
Fuusajin
Ranga: C Chakra: 80 Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest wachlarz! W wachlarzu zbieramy chakrę która powduje że wachlarz może wykonać duży podmuch Wiatru która wyrzuca przeciwnika na 20m
Juha: Shou
Ranga: C Chakra: 120 Opis: Zbieramy w dłoni chakrę,i jednym szybkim ruchem tworzywy Ostrze z powietrza które potrawi zadać spore obrażenia
Kazekiri
Ranga: C Chakra: 60 x 1 Opis: Do wykonania tej techniki wymagana jest katana! Zbieramy chakrę w Katanie i tworzymy duży wir powietrza który niszczy wszystko w jego zasięgu
Mugen Sajin Daitppa
Ranga: C Chakra: 80 Opis: Jest to ulepszona wersja Teppoudamy. Zbierając chakrę jak i powietrze w płucach, wypuszczamy falę powietrza, która uderzając w piasek tworzy niewielką burzę piaskową, która może bardzo osłabić przeciwnika.
Dai Kamaitachi
Ranga: B Chakra: 180 Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza! Jutsu polega na zamachnięciu się wachlarzem i stworzenia potężnego podmuchu, który tnie wszystko na swojej drodze(nawet metal)
Hana Chirimai
Ranga: B Chakra: 150 Opis: Po złożeniu pieczęci tworzymy tornado, które leci prosto na przeciwnika.
Kaze no Yaiba
Ranga: A Chakra: 200 Opis: Potężna technika służąca do ataku,jednym ruchem palca wytwarzamy imitację potężnych ciosów pazurami.
Tatsu No Ooshigoto
Ranga: B Chakra: 210 Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest wachlarz! Jest to silna technika, do której potrzebny jest wachlarz. Zbierając chakrę do niego i uderzając zamaszystym ruchem, wypuszczamy wielki wir powietrza. Jeśli przeciwnik w niego wpadnie, to może to się dla niego nie przyjemnie skończyć.
Kami Oroshi
Ranga: A Chakra: 250 Opis: Początek wykonywania techniki przypomina tworzenie Rasengana. Po utworzeniu kuli wiatru wystrzeliwujemy z rąk potężny strumień wiatru, który może zabić każdego. Szybkość techniki jest bardzo duża.
Fuuton Shinkuha
Ranga:A Chakra:300 Opis:Technika polega na Wypuszczeniu z Ust Fali Powietrza która pod ogromnym ciśnieniem może przekroić przeciwnika na pół
Kirikrimai
Ranga: A Chakra: 400 Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza z trzema kroplami! Na początku użytkownik naznacza krwią swój wachlarz, przez co przywołuje łasice Kamaitachi. Dzięki tej łasicy możemy wytworzyć taki strumień powietrza, który niszczy dosłownie wszystko przed sobą. Przeciwnik ma małe szanse na unik.
Rasengan
Ranga: A Chakra: 250 Opis:Jest to technika używana przez Jirayę,Naruto,Minato oraz od nie dawna Konochamaru.Polega ona na skupieniu chakry w dłoni która kręci się z zawrotną szybkością.Technika jest bardzo potężna i tylko niektórzy mogą się jej nauczyć.
Juha: Reppushou
Ranga: A Chakra: 300 Opis: Jest to dwukrotnie silniejsza i precyzyjniejsza wersja techniki Juha: Shou. W tym przypadku ilość zebranej przez nas chakry w ręce jest większa i możemy posłać na przeciwnika silniejszą falę powietrza, która może mu nawet połamać żebra.
Zankyokukuuha
Ranga: A Chakra: 400 Opis: Druga i ostateczna wersja techniki Zankuuha. W tym przypadku również zbieramy chakrę w dłoniach i wypuszczamy w przeciwnika falę powietrza, ale ta fala jest o wiele silniejsza i może nawet przecinać drzewa. Po zderzeniu z przeciwnikiem, może on nawet stracić słuch.
Futon Shinku Daigyoku
Ranga:A Chakra:300 Opis:Technika Polega na Wypuszczeniu z Ust Powietrza i Zrobieniu z niego Kuli Powietrza Kula leci z ogromną Szybkością , Jeśli Przeciwnik nią Oberwie Powinien Zginąć.
Klanowe
Magical ninjutsu
Światło
Strumień światła Siła: 250 Opis: z końca palca wystrzeliwuje strumień światła, działający jak laser. Ranga: D
Lina światła Siła: --- Opis: służy jako lina, która nigdy nie pęknie. Ranga: C
Kula światła Siła: 500 Opis: działa jak rassengan światła. Ranga: B
Oślepienie Siła: --- Opis: używający to zaklęcie zaczyna emitować światłem, zaatakowani tą techniką nie mogą wykonać ruch przez jakieś 4 tury. Ranga: A
Wybuch Siła: 800 Opis: tworzymy dużą kulę światla, która po kontakcie z celem wybucha. Ranga: S
Ciemność To samo co światło, tylko ciemność.
Ogień
Kula ognia Siła: 200 Opis: nie muszę tłumaczyć, nazwa zbroi to Ranga: D
Ognista zbroja Siła: --- Opis: tworzy ognistą zbroję, odporną na wodne ataki Ranga: C
Ognista pułapka Siła: 350 Opis: zamyka kogoś w ognistej zbroi, gdzie go spala. Ranga: B
Ognista ściana Siła: --- Opis: tworzy zaporę z ognia. Ranga: A
Ognisty łuk Siła: 1200 Opis: tworzy łuk i strzałę z płomieni. Ranga: S
Wodne To samo co ogień
Ziemia To samo co ogień
Wiatr To samo co ogień
Rośliny To samo co ogień
Jutsu dla broni
1 wachlarz(rang nie będę dopisywał, bo i tak ma S)
Wietrzne delirum Chakra: 100 Opis: tworzy dysk wiatru będący w stanie przeciąć nawet bardzo grubą stal.
Zdmuchnięcie Chakra: 400 Opis: wytarza podmuch o długości 20m i wysokości 10m, lub na odwrót
Pocisk Chakra: 300 (x1 pocisk) Opis: wiatr wydmuchnięty z wachlarza tworzy pocisk z mocno skupionego wiatru.
Pułapka Chakra: 1000 (jedno obiegnięcie przeciwnika o 360 stopni) Opis: machając wzhlarzem obiegan wokoło mojego przeciwnika, atakując ko seriami pocisków
Owinięcie Chakra: 800 Opis: z wachlarzem robię obrót o 360 stopni tworząc wokoł siebie tornado broniące przed karzdym atakiem wodnym i ognistym
|