Tutaj możecie stworzyć własną historię jako shinobi.
Bikou Ninjutsu
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Jest to technika pozwalająca nam na ukrycie naszej obecności. Przeciwnicy, nawet Ci najlepsi, nie będą mogli wyczuć naszej chakry, ponieważ ją "ukryjemy".
Bunshin No Jutsu
Ranga: E
Chakra: 10 x 1 hologram
Opis: Tworzymy nasze hologramy. Wyglądają one tak jak my, jednak nie mogą walczyć ani nic dotykać. Znikają po jednym uderzeniu w nie.
Henge No Jutsu
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Po złożeniu pieczęci zamieniamy się w osobę, którą pamiętamy z widzenia. Nie można się zamieniać w osoby, których nie znamy. Po zamienieniu się w tą osobę nadal mamy swoje moce, a nie tej osoby.
Kage Shusiken No Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40 x 1 shuriken
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest shuriken demona wiatrów! Wyrzucając nasz shuriken demona wiatrów w przeciwnika można użyć tej techniki dzięki czemu shuriken podzieli się na swoją idealną kopię i poleci w innym kierunku, a po chwili jak bumerang poleci na przeciwnika.
Kai
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Jest to technika broniąca przed Genjutsu, jednak można jej użyć tylko jeśli jesteśmy pod działaniem Genjutsu. Polega na odcięciu przepływu chakry w naszym ciele i tym samym na rozproszenie iluzji.
Kakuremino No Jutsu
Ranga: E
Chakra: 15
Opis: Technika polega na zakamuflowanie się w danym miejscu. Kamuflaż jednak może zostać przejrzany przez Byakugana oraz Sharingana, gdyż kamuflaż jest używany przy pomocy chakry.
Kawarimi No Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Jest to technika zamiany. Z jej pomocą można zamienić się miejscami z czymś materialnym (nie licząc ludzi).
Oiroke no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 15
Opis: Jutsu polega na transformowaniu się w nagą kobietę. Jutsu działa tylko na mężczyzn, nawet najlepsi nie mogą oprzeć się pokusie. Jutsu przestaje działać przy ataku i obronie.
Nawanuke no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Bardzo prosta i przydatna technika. Dzięki niej można łatwo wydostać się z węzłów czy też sznura.
Haaremu no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40 x 1 klon
Opis: Jest to właściwie Henge + Bunshin. Bunshiny zmieniają się w nagie dziewczyny ^^ przez co przeciwnik jest zdezorientowany. Technika działa tylko na mężczyzn nawet na najlepszych shinobi. Im więcej klonów tym lepszy efekt. Technika znika przy ataku lub obronie, lecz przeciwnik nie może atakować gdyż jest zbyt podniecony xD.
Shunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki tej technice można się teleportować. Maksymalnie 30 metrów dalej.
Chakra Kyuuin Jutsu
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jutsu to jest bardzo ciekawe. Użytkownik kładąc rękę na jakiejś części ciała przeciwnika wysysa jego chakre. Co rundę użytkownik wysysa 30 pkt chakry!. Przeciwnik ma duże problemy z wydostaniem się z powodu nagłego spadku chakry, co równoważy się ze spadkiem siły.
Kirigakure no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Użytkownik przywołuje na dany teren duże ilości gęstej mgły. Mgła jest tak gęsta, że nic nie widać. Trzeba uważać jak się używa tej techniki, bo może ona zadziałać przeciwko użytkownikowi.
Oboro Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Jutsu to jest podobne do zwykłego Bunshin no Jutsu, jednak tutaj tworzymy klona, który jest niezniszczalny. Technika trwa 4 rundy.
Fukumi Hari
Ranga: C
Chakra: 80 x 1 senbon
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust senbon w stronę przeciwnika. Senbon leci bardzo szybko oraz jest zatruty (zmoczony trucizną). Jeżeli zostanie trafiony nim rywal po kilku turach [od 6 góra 9] pada na ziemie martwy.
Kawara Shuriken
Ranga: C
Chakra: 25 x 1 shuriken
Opis: Jutsu polega na użyciu pobliskich obiektów jako shurikenów i za pomocą chakry rzuceniu nimi w przeciwnika.
Hitei Mushou
Ranga: B
Chakra: 200 x 40 igieł
Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust dużej ilości igieł w stronę przeciwnika. Igły są bardzo szybkie i bardzo trudno się je omija. Do tego igły lecą w odstępie 20 cm od siebie.
Nan Kaizou
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Technika polega na wydłużeniu danej części ciała i nadaniu jej giętkości. Jutsu przydatne do oplatania przeciwnika przez co można go łatwo udusić.
Hari Jizou
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Technika głównie defensywna, ale przeciwnik może się mocno pokaleczyć. Użytkownik po złożeniu kilku pieczęci zostaje otoczony swoimi włosami, które stają ostre i nastroszone. Przez każdy atak fizyczny może zakończyć się źle dla rywala.
Kekkai Houjin
Ranga: B
Chakra: 0
Opis: Uwaga! Do wykonania techniki potrzeba min. 3 notki wybuchowe! Użytkownik tworzy z notek dowolną figurę, i gdy nasz rywal znajdzie się w środku figury wystarczy jedna pieczęć i BUM. Z naszego przeciwnika zostają strzępy.
Shoushagan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Dzięki tej technice możemy zdjąć twarz innej osobie i przyodziać ją sobie oraz można posiadać głos ofiary.
Kage Bunshin No Jutsu
Ranga: B
Chakra: 45 x 1 klon
Opis: Jutsu polega na utworzeniu klona. Klon ten umie wszystkie jutsu użytkownika, ma wszystkie jego umiejętności oraz umie atakować.
Uwaga: Zasada tworzenia Kage Bunshinów jest taka, że tyle ile klonów stworzymy tyle razy dzielimy liczbę naszej chakry i ewentualnie zaokrąglamy, np. Mamy 800 pkt. chakry i tworzymy 5 klonów (800 : 5 = 160), czyli każdy z naszych klonów ma 160 pkt. chakry!
Doku Kiri
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust wielkiej chmury dymu. Dym ten jest jednak zatruty, jeżeli przeciwnik się go nawdycha po 5 rundach umiera.
Kuchiyose Rashoumon
Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Potężna technika defensywna. Polega na przywołaniu wielkiego totemu, który jest dość wytrzymały. Jego zniszczenie to nie lada wyczyn, potrzeba do tego dużej siły, nawet siódmej bramy.
Rasengan
http://img144.imageshack.us/img144/5231/51710948.png
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Technika polega na utworzeniu w dłoni kuli chakry. Kula nie ustanie wiruje, dlatego też gdy przeciwnik oberwie obrażenia są tak wielkie, że większość przeciętnych ninja ginie.
Youkai No Jutsu
Ranga:B
Chakra:220
Opis:Technika Polega na Wypluciu z Własnych Ust Kwasu , Który Wypala Wszystko Co stanie
Mu na Drodze , Jedkakże Technika nie ma zbyt długiego Zasięgu.
Kwasowa Mgła
Ranga:A
Chakra:300
Opis:Technika Polega na Wypluciu z Ust Kwasowej Mgły , Która Rozprzestrzenia się na
nie duży Obszar Walki , ale Jednak jest Ona Prawie nie Widoczna na Ludzkiego Oka
Na Dodatek gdy Przeciwnik będzie w Obrzasze Mgły zostanie spalony kwasem.
Mikadzuki no Mai
Ranga: A
Chakra: 140
Opis: Potrzebna jest do tego Katana Hayate! Jest to tak zwany "Taniec Półksiężyca". Technika polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 100 x 30 shurikenów
Opis: Jutsu polega na utworzeniu klonów shurikena, które są prawdziwe i mogą normalnie zranić rywala. Wygląda to tak: Użytkownik rzuca jeden shuriken po czym składa jedną pieczęć, tworząc 20 klonów shurikenów, które mogą zranić rywala.
Rasen Rengan
Ranga: A
Chakra: 300 x 2
Opis: Uwaga! Do wykonania techniki potrzebne są dwa klony Kage Bunshin! Jutsu to różni się od zwykłej wersji tym, że użytkownik ma dwa Rasengany w obu dłoniach, przez co cios jest podwójny.
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200 x 50 klonów
Opis: Ulepszona wersja Kage Bunshin no Jutsu. Użytkownik tworzy o wiele więcej klonów, dlatego technika ta jest wydajniejsza.
Oodama Rasengan
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Uwaga! Do wykonania jutsu jest potrzebny Kage Bunshin! Użytkownik wraz z klonem tworzą wielkiego Rasengana większego kilka razy od pierwotnej wersji. Użytkownik wraz z klonem biegną z Rasenganem na przeciwnika. Jutsu jest tak potężne, że prawie każdy ninja który oberwie tą techniką zostaje zabity.
Chou Chakra Rasengan
Ranga: S
Chakra: 280
Opis: Kolejna odmiana Rasengana. Ten Rasengan jest tak wielki, że należy go utworzyć w powietrzu by samemu sobie coś nie zrobić. Przygotowanie techniki trwa 2 rundy. Użytkownik gromadzi w dłoni niesamowite pokłady chakry, po czym nad jego głowom pojawia się wielki Rasengan , Rasengan ten nie jest jednak kształtny, dlatego też jego siła jest niesamowita. Trafiony przeciwnik nie ma szans na przeżycie.
Sanjuu Rashoumon
Ranga: S
Chakra: 300
Opis: Niesamowita i najpotężniejsza technika defensywna używana przez Orochimaru. Po złożeniu kilku pieczęci zostają przywołane 3 wielkie bramy, przez które nie sposób się przebić. Jedynymi którzy mogą się przebić przez tą obronę to Jinchuuriki lub technika poniżej.
Przywołanie BAKU
http://i50.tinypic.com/2vab52u.jpg
Ranga:S
Chakra:1000
Opis:Jutsu Polega na Przywołaniu Ogromnej Chimery o Nazwie Baku , Chimera
Ma Umiejętność że na nasz znak Wsysa w swój Otwór Gębowy Wszystko co się da
i na nas znak również Przestaje.
Offline