Naruto

Tutaj możecie stworzyć własną historię jako shinobi.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Pierwsza osoba zaczyna grę jako jounin. Druga i trzecia osoba zaczynają jako chuunin. Czwarta, piąta i szósta osoba zaczyna jako genin. Reszta jako student akademii.

#1 2010-06-03 16:45:32

 Aori

http://img25.imageshack.us/img25/8396/rikodusennin.jpg

Zarejestrowany: 2010-06-02
Posty: 45
Punktów :   

Genjutsu

Kasumi Juusha No Jutsu
http://i41.tinypic.com/2dlrq1k.jpg
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 iluzja
Opis: Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Jutsu polega na utworzeniu klonów-iluzji, których nie można zniszczyć. Klony nie mają możliwości atakowania. Jutsu można jedynie rozproszyć Kai.


Magen  Narakumi No Jutsu
http://i39.tinypic.com/jufs3q.jpg
Ranga: D
Chakra: 50
Opis: Technika nie działa na posiadaczy mistrzowskiego poziomu Sharingana oraz na Mangekyou Sharingany! Technikę wykorzystuje się do sparaliżowania przeciwnika. Użytkownik ukazuje mu jego najgorsze lęki przez co ten nie może się ruszać. Technikę można rozproszyć za pomocą techniki ,,Kai".


Kokohi no Jutsu
http://i40.tinypic.com/15foi35.jpg
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Technika nie działa na posiadaczy mistrzowskiego poziomu Sharingana oraz na Mangekyou Sharingany! Jest to niby prosta, a zarazem przydatna technika. Polega ona na zmienieniu terenu w oczach wszystkich przeciwników oraz sojuszników poza wykonawcą.


Kori Shinchuu no Jutsu
http://i43.tinypic.com/2mx1hld.jpg
Ranga: C
Chakra: 120
Opis: Technika nie działa na posiadaczy mistrzowskiego poziomu Sharingana oraz na Mangekyou Sharingany! Technika ta ma na celu zmęczenie przeciwnika. Wydaje mu się, że ciągle pokonuje drogę do danego celu, a tak naprawdę ciągle krąży w kółko.


Magen  Jigoku Gouka No Jutsu
http://i44.tinypic.com/v32edv.jpg
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Po złożeniu pieczęci przeciwnikowi wydaje się, że spada na niego kula ognia. Nie może się ruszyć ze strachu, a kiedy kula ognia w niego uderzy ma wrażenie, że się pali, a tak naprawdę nic mu nie jest.


Flower Petal Dissolve
http://i39.tinypic.com/nn4h1f.jpg
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Jest to dość niebezpieczne Genjutsu mogące doprowadzić do omdlenia przeciwnika. Zamieniamy się w tysiące płatków kwiatów i przeciwnikowi wydaje się, że go dusimy, otaczając go całego (płatkami) i zabierając możliwość oddychania.


Flower Petal Escape
http://i40.tinypic.com/szhh02.jpg
Ranga: B
Chakra: 120
Opis: Jeżeli użytkownik znajdzie się w niewygodnej sytuacji, może użyć tej techniki jako ucieczki. Użytkownik zamienia się w tysiące płatków kwiatów i może się pod taką postacią poruszać przez chwilę.


Kanashibari No Jutsu
http://i41.tinypic.com/5pj5t1.jpg
Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Technika nie działa na posiadaczy mistrzowskiego poziomu Sharingana oraz na Mangekyou Sharingany! Po użyciu tej techniki paraliżujemy ze strachu naszych przeciwników lub przeciwnika. Pokazujemy mu coś strasznego co utrudnia mu poruszanie się.


Magen  Jubaku Satsu
http://i39.tinypic.com/10mvr0k.jpg
Ranga: B
Chakra: 180
Opis: Po złożeniu pieczęci za przeciwnikiem wyrasta niewielkie drzewo, które oplata go gałęziami. Natomiast użytkownik techniki może wtedy zbliżyć się do przeciwnika. Wyrasta on z drzewa i może zadać ostateczny cios.


Mateki  Genbusoukyoku
http://i42.tinypic.com/w1wlu0.jpg
Ranga: B
Chakra: 150 + Kuchiyose No Jutsu
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest flet do kontrolowania duchów Doki oraz technika przyzwania! Po wykonaniu techniki przywołania oczom przeciwnika ukazuje się trójka potężnych monstrów. Jeden z nich posiada na obu rękach ogromne szpony oraz ma dużą siłę za to małą szybkość. Drugi posiada maczugę ze stali, którą trzyma w obu rękach i przez to trudniej jest mu się bronić. Trzeci natomiast nie ma rąk, za to jest bardzo szybki i zręczny oraz może zasypywać swoich przeciwników gradem kopnięć. Kiedy sterujemy tymi duchami nie możemy się ruszać tylko ciągle gramy na flecie.


Utsusemi No Jutsu
http://i40.tinypic.com/4rxixj.jpg
Ranga: B
Chakra: 180
Opis: Po złożeniu pieczęci i ukryciu się jak wypowiemy chociaż jedno słowo na głos to zacznie on dobiegać do przeciwnika z wielu stron. Nie będzie on wiedział, gdzie tak naprawdę jesteśmy i jak już się pogubi i zmęczy możemy zaatakować.


Kamira's Genjutsu
http://i43.tinypic.com/263gbh4.jpg
Ranga: A
Chakra: 215
Opis: Użytkownik wprowadza przeciwnika w kompletne ciemności tak jak w jutsu Kokuangyou no Jutsu. Przeciwnik jednak w ciemności dostrzega różne postacie, które go dręczą (duszą itp.). Te postacie są to wcześniejsze ofiary tego Gejutsu. Tylko najlepsi mogą rozproszyć to Genjutsu , Mogą również powstać realistyczne Obrażenia.


Kokuangyou no Jutsu
http://i42.tinypic.com/21l5uzc.jpg
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Jest to bardzo silna technika. Sprawiamy, że przeciwnik przestaje widzieć wszystko co go otacza, widzi tylko ciemność i swoje klony oraz swoje techniki, nic więcej. Technika rzucona na większą ilość przeciwników sprawia, że będą widzieli siebie, swoje klony oraz techniki. Technika trwa 3 kolejki.


Makyou No Ran
http://i40.tinypic.com/16c3lav.jpg
Ranga: A
Chakra: 100 x 1 Doki
Opis Do wykonania tej techniki wymagane jest wcześniejsze przyzwanie Dokich! Po wykonaniu tej technice grając ją na flecie z ust dokich wyjdą ich duchy, które po zderzeniu z przeciwnikiem odbierają mu 50 pkt. chakry. Jest to niebezpieczna technika, jednak w tym samym czasie, kiedy duch doki wychodzi z niego to nie może on się poruszać.


Mateki  Mugen Onsa
http://i41.tinypic.com/211t16v.jpg
Ranga: A
Chakra: 300
Opis: Technika wymaga gry na flecie! Użytkownik zaczyna grać na flecie, jednak gdy przeciwnik usłyszy muzykę wydawaną z fleta zostaje wciągnięty w potężne Genjutsu. Zostaje on przeniesiony do innego świata, gdzie nie może się ruszać, jest przyszpilony do ziemi dzidami i ma wrażenie, że jego skóra się rozpływa, że on cały się rozpływa. Genjutsu jest bardzo silne, zadaje duże rany psychiczne.


Nehan Shouja no Jutsu
http://i44.tinypic.com/33bpsap.jpg
Ranga: A
Chakra: 230
Opis: Jest to silne Genjutsu usypiające. Po złożeniu pieczęci przeciwnik lub przeciwnicy zauważają spadające białę piurka i po chwili robią się sennie, a po dłuższej chwili zasypiają. Technikę łatwo można rozproszyć za pomocą ,,Kai".


Kakkou's Genjutsu
http://i42.tinypic.com/9fo5sy.jpg
Ranga: S
Chakra: 280
Opis: Jest to technika pozwalająca na wyciągnięcie z przeciwnika wszystkich informacji. Po dotknięciu czoła przeciwnika odpowiada on na wszystkie pytania jakie zadamy, a po minięciu dwóch kolejek przeciwnik mdleje. Nie mdleją tylko osoby o wytrzymałości 50 lub wyżej. Genjutsu można rozproszyć za pomocą ,,Kai".


Magen  Gamarinshou
http://i41.tinypic.com/msncit.jpg
Ranga: S
Chakra: 500 - my | Shima - 100 | Fukusaku - 100
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest aktywny Sennin Mod oraz żywe żaby: Shima i Fukusaku! Po złożeniu przez nas pieczęci oraz po złożeniu pieczęci przez żaby łączymy przelaną chakrę w tą technikę i tworzymy w okół przeciwników cztery wysokie posągi podobizn żab. Żaby zaczynają śpiewać, a przeciwnik traci zmysły i zdolność poruszania się oraz atakowania. Przez cztery kolejki przeciwnicy lub przeciwnik złapany w tą technikę mogą być atakowani tylko z zewnątrz, a Ci którzy wejdą pomiędzy posągi automatycznie są wciągani w Genjutsu.


Shikumi No Jutsu
http://i44.tinypic.com/1pdqg6.jpg
Ranga: S
Chakra: 340
Opis: Technika nie działa na posiadaczy mistrzowskiego poziomu Sharingana oraz na Mangekyou Sharingany! Jest to kolejna technika paraliżująca. Spoglądając na naszego przeciwnika jesteśmy w stanie ich sparaliżować samym spojrzeniem. Paraliż trwa trzy kolejki.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.proana.pun.pl www.dungal-serwer.pun.pl www.dawnofnaruto.pun.pl www.inf2010ukw.pun.pl www.pokemon-master-white.pun.pl